سبد پرستاره شب یلدا

سبد پرستاره شب یلدا

سبد پرستاره شب یلدا

$‎46.95
موجودی: موجود
امکان تحویل همین امروز

با خرید آنلاین سبد پرستاره شب یلدا، یک سبد عشق و علاقه را در طولانی ترین شب سرد سال تقدیم سفره های گرم و پاک عزیزان تان خواهید کرد. شب یلدا فرصتی مناسب برای زمزمه کردن عشق در گوش یکدیگر است. این شب فراموش نشدنی یکی از قدیمی ترین رسوم و آیین کهن ایران از دیرباز تا به امروز بوده است. تمامی افراد فامیل و خانواده در این شب طولانی در کنار یکدیگر جمع می شوند و با گرمی عشق و محبت وجودشان، سرما و تاریکی طولانی ترین شب سرد سال را فراموش می کنند؛ فال حافظ می گیرند و آینده ای زیبا و پر نشاط را برای یکدیگر آرزو می کنند. در این شب زیبا سبدی آماده کرده ایم که دارای تمامی نماد های شب یلدا است و می تواند گرمی سفره های دل عزیزان تان را چندین برابر کند. این سبد زیبا شامل انار، آجیل درجه یک، سوهان عسلی، میوه خشک و دیوان نفیس حافظ است. همچنین یک عدد نماد انار که حاوی یک پیام از حضرت حافظ است نیزدرون این سبد قرار گرفته است. همه این آیتم ها خصوصا خوراکی ها، از باکیفیت ترین و مرغوب ترین آن ها تهیه شده تا یک تجربه دلچسب و زیبا در بلندترین شب سال را برای مخاطبین شما رقم بزند. سفارش آنلاین سبد پرستاره، هدیه ای است زیبا و دلفریب که شما با ارسال آن برای اقوام، عزیزان و دوستانتان در سراسر ایران، خاطره ای ماندگار و شیرین را در طولانی ترین شب سال برایشان رقم می زنید. گرمای عشقی که ارسال این هدیه در قلب های عزیزانتان به وجود می آورد، در ذهن و روح آن ها تا مدت ها ماندگار خواهد بود.

جزئیات

این سبد شامل 1 عدد سوهان عسلی، 1 عدد میوه خشک 150 گرمی، 250 گرم آجیل پک، 3 عدد انار، 1 عدد فالنامه حافظ و 1 عدد تاپر فال انار می باشد.
همراه این محصول پیام شما نیز بصورت زیبا و رایگان، آماده و ارسال می شود.
در صورت ناموجود شدن هریک از آیتم ها امکان تغییر با محصولی هم ارزش وجود دارد.

نحوه ارسال

محصولات سفارشی شما توسط سفیرهای گل بازار در تاریخ مورد نظر به آدرس عزیزان شما ارسال می گردد. ما تضمین می کنیم، هدیه شما در تاریخ مقرر تحویل گردد، تا حداکثر سورپرایز را برای عزیزان شما ایجاد کند.

نظر خودتان را بنویسید
دیدگاه شما درباره:سبد پرستاره شب یلدا
امتیاز شما
سوالات پرسيده شده
No Questions